1. Sef Serviciu- Puchianu Constantin
Atribuţiile postului :
- îndrumă, coordonează şi controlează activitatea desfaşurată de personalul din subordine;
- coordoneaza activitatea de actualizare a Registrului electoral;
- organizează şi raspunde de modul de desfăşurare a activităţii serviciului pe linia pregătirii profesionale;
- intocmeşte planul de activitate precum si analiza activităţii pe fiecare trimestru pe care o va comunica DCEP Calarasi;
- îndrumă si coordonează personalul cu privire la substituirile de persoane, ţine evidenţa dosarelor cu substituirile de persoane si intocmeşte semestrial situaţia statistică cu acestea in vederea comunicarii DCEP Călăraşi;
- întocmeşte planul de activitate si prelucrează personalul din subordine cu măsurile ce se impun cu privire la informaţiile clasificate la nivel secret de serviciu,având calitatea de funcţionar de securitate,
- intocmeste programul de prevenire a scurgerii de informatii clasificate si il supune avizarii institutiilor abilitate, iar dupa aprobare, actioneaza pentru aplicarea acestuia;
- coordoneaza activitatea de protectie a informatiilor clasificate, in toate componentele acesteia;
- asigura relationarea cu institutia abilitata sa coordoneze activitatea si sa controleze masurile privitoare la protectia informatiilor clasificate, potrivit legii;
- monitorizeaza activitatea de aplicare a normelor de protectie a informatiilor clasificate si modul de respectare a acestora;
- informeaza conducerea unitatii despre vulnerabilitatile si riscurile existente in sistemul de protectie a informatiilor clasificate si propune masuri pentru inlaturarea acestora;
- acorda sprijin reprezentantilor autorizati ai institutiilor abilitate, potrivit competentelor legale, pe linia verificarii persoanelor pentru care se solicita accesul la informatii clasificate;
- organizeaza activitati de pregatire specifica a persoanelor care au acces la informatii clasificate;
- asigura pastrarea si organizeaza evidenta certificatelor de securitate si autorizatiilor de acces la informatii clasificate;
- actualizeaza permanent evidenta certificatelor de securitate si a autorizatiilor de acces;
- intocmeste si actualizeaza listele informatiilor clasificate elaborate sau pastrate de unitate, pe clase si niveluri de secretizare;
- prezinta conducatorului unitatii propuneri privind stabilirea obiectivelor, sectoarelor si locurilor de importanta deosebita pentru protectia informatiilor clasificate din sfera de responsabilitate si, dupa caz, solicita sprijinul institutiilor abilitate;
- efectueaza, cu aprobarea conducerii unitatii, controale privind modul de aplicare a masurilor legale de protectie a informatiilor clasificate;
- exercita alte atributii in domeniul protectiei informatiilor clasificate, potrivit legii.
- execută dispoziţiile transmise de şefii ierarhici;
- aprobă cererile depuse de imputernicit in baza procurii eliberate de misiunile diplomatice si oficiile consulare ale României din străinatate;
- organizează si conduce activita
- tea de apreciere a personalului din subordine;
- organizează si raspunde de modul in care se desfaşoară activitatea ;
- avizează cererile de eliberare a cărţilor de identitate, a vizelor de resedinţă si semnează cărţile de identitate provizorii , cererile pentru eliberarea actelor de stare civilă,
- coordonează activitatea de emitere, eliberare si evidenţă a actelor de stare civilă;
- coordonează activitatea de eliberare si evidenţă a actelor de identitate;
- coordonează activitatea pe linie de stare civilă cu privire la casătorii, divorţuri şi decese;
- răspunde de utilizarea echipamentelor informatice, de transmitere la termenele stabilite a fişierelor de date între nivelele sistemelor informatice si de furnizare a datelor din evidenţele automate;
- răspunde de securitatea si corectitudinea datelor inregistrate in bazele de date;
- aprobă prezentarea in mass-media a informaţiilor si datelor specifice, destinate publicităţii, asigurării transparenţei si caracterului deschis al activităţii serviciului;
2. Sef Birou – Dimcea Sica
Atribuţiile postului :
- coordonează si controleaza activitatea desfasurată de personalul din subordine;
- organizează si răspunde de modul de desfaşurare a activităţii serviciului pe linia pregătirii profesionale;
- îndrumă si coordonează personalul cu privire la substituirile de persoane, ţine evidenţa dosarelor cu substituirile de persoane;
- execută dispozitiile transmise de şefii ierarhici;
- aprobă cererile depuse de imputernicit in baza procurii eliberate de misiunile diplomatice si oficiile consulare ale României din străinătate;
- organizează şi răspunde de modul in care se desfăşoara activitatea serviciului ;
- avizeaza cererile de eliberare a cartilor de identitate, cartilor de identitate provizorii, a vizelor de resedinţă si semneaza cartile de identitate provizorii.
- coordoneaza activitatea de emitere, eliberare si evidenta a actelor de stare civilă;
- coordonează activitatea de eliberare si evidenţa a actelor de identitate;
- coordonează activitatea pe linie de stare civilă cu privire la casătorii, divorţuri, decese;
- monitorizeaza activitatea de aplicare a normelor de protectie a informatiilor clasificate si modul de respectare a acestora;
- coordoneaza si raspunde de activitatea de arhivare ţinând cont de legislaţia in vigoare pe linie de stare civila si pe linie de evidenta persoanelor;
- responsabil cu transmiterea situaţiilor statistice lunare, trimestriale si semestriale precum si anuale, cu privire la evidenţa persoanelor si stare civila:
- urmareste inventarierea si pastrarea in conditii de siguranta a listelor cu CNP-uri precalculate pentru evidenta persoanelor si stare civila;
- răspunde de utilizarea corespunzatoare a echipamentelor informatice, de transmitere la termenele stabilite a fişierelor de date între nivelele sistemelor informatice si de furnizare a datelor din evidenţele automate;
- urmareste modul de actualizare a bazei de date cu mentiunile operative in baza sentinţelor judecatoreşti;
- asigură şi păstrează confidenţialitatea datelor şi informaţiilor secret de serviciu si a celor cu caracter personal;
- se preocupa de imbunatatirea cunostintelor profesionale in domeniul in care isi desfasoara activitatea;
- raspunde de securitatea si corectitudinea datelor inregistrate in bazele de date;
- solutionează corespondenţa repartizata si execută si alte activitati dispuse de şeful de serviciu;