Tipărire

INFORMARE

Vă informăm că, având în vedere dispozițiile art. 14 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și extinderea emiterii la nivel național al cărților de identitate electronice, începând cu data de 1 august 2025 este inițiat proiectul Pilot de preluare a cererilor pentru eliberarea cărții de identitate electronice indiferent de locul de domiciliu al solicitantului.

În conformitate cu art. 2 (1), începând cu 01.08.2025 cererile pentru eliberarea C.E.I. se preiau și se soluționează de către orice serviciu public comunitar local comunitar de evidența persoanelor indiferent de locul de domiciliu al persoanei fizice.

Dispozițiile alin. (1) nu se aplică în situația în care dovada adresei de domiciliu se face prin aplicarea prevederilor art. 28 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr 97/2005, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și anume:

Art. 3

 

 

IMPORTANT!

CARTEA DE IDENTITATE SIMPLĂ:

 

În situația în care solicitantul exprimă opțiunea de ridicare de la nivelul altui SCLEP la momentul depunerii cererii, termenul de eliberare al Cărții de Identitate Electronice se prelungește cu 10 zile lucrătoare.

În toate situațiile, solicitantul C.E.I. TREBUIE să facă dovada adresei de domiciliu.

Acest site foloseste cookies! Continuarea navigarii implica acceptarea lor.

  Accep cookies de la acest site